ОСВІТНЬО-НАУКОВА ПРОГРАМА
Третього рівеня освіти (освітньо-наукового)
Спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування
Галузь знань 07 Управління та адміністрування
Кваліфікація: доктор філософії
[ Докладніше ]
Профіль програми Доктор філософії з публічного управління та адміністрування |
||
Тип диплому та обсяг програми | Диплом доктора філософії, перший науковий ступінь, 4 академічних роки, 60 кредитів ЕКТС | |
Вищий навчальний заклад | Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, м. Харків | |
Акредитаційна установа | Міністерство освіти і науки України, Україна, пр. Перемоги, 10, м. Київ, 01135 | |
Період акредитації | до 2020 року | |
Рівень програми | QF for EHEA – третій цикл, EQF for LLL – 8 рівень; НРК України – 8 рівень |
|
A | Ціль програми | |
Загальна мета програми – підготовка на основі ступеня магістра висококваліфікованих фахівців у сфері публічного управління та адміністрування, здатних до розв’язання комплексних управлінських проблем на міжнародному, національному, регіональному та місцевому рівнях. | ||
B | Характеристика програми | |
1. | Предметна область, напрям | Публічне управління та адміністрування. Концепції, теоретичні та практичні проблеми розвитку державного управління; регіонального та галузевого управління; місцевого самоврядування. |
2. | Фокус програми | Наукові дослідження в області теорії та практики публічного управління та адміністрування. Загальний. Дослідження: – публічне управління в системі суспільних відносин; – політичний і адміністративний аспекти публічного управління; – закономірності, особливості, тенденції й основні чинники розвитку публічного управління та адміністрування; – доктрини, концепції, теорії публічного управління, світові тенденції їх розвитку та порівняльний аналіз; – еволюція теорії, філософії та методології публічного управління; – соціальні, економічні, культурні, історичні й інші джерела становлення публічного управління; – публічне управління як система; методи дослідження, типологія систем публічного управління, їх моделювання й оптимізація; національні традиції та вітчизняний досвід розбудови системи публічного управління та адміністрування; – взаємовідносини держави та суспільства, державної влади з політичними партіями, об’єднаннями громадян, неурядовими організаціями; – публічне управління як теорія і практична діяльність щодо узгодження груп інтересів, формування органів влади; – публічне управління як новітній етап розвитку державно-управлінської парадигми; – конституційно-правові засади публічного управління, його цілі, завдання, функції. Спеціальний. Дослідження: – функціонування механізмів публічного управління; – цілі, завдання, функції, стратегії розвитку держави; – організаційний, правовий, ресурсний і інші види механізмів публічного управління та адміністрування; – формування та реалізація державної політики у сферах регіонального та галузевого управління й інших сферах суспільного життя; – цільові, функціональні, організаційні й інші складові механізмів публічного управління на центральному, регіональному, галузевому рівнях, у різних сферах суспільного життя; – інституціональні, економічні, соціальні, історичні й інші засади адміністративно-територіального устрою держави та регіонів; – особливості прийняття управлінських рішень в системі публічного управління; – державне регулювання, державна підтримка розвитку країни, регіону, галузі; – національні проекти, державні, регіональні, галузеві програми та механізми їх реалізації. |
3. | Орієнтація програми | Дослідницька і прикладна. Наукові дослідження та продукування нових знань в галузі публічного управління та адміністрування, розробка ефективних механізмів публічного управління реалізацією державної політики, що матимуть широке практичне застосування. |
4. | Особливості та відмінності програми | Практична спрямованість з можливістю стажування аспірантів в органах публічної влади, в органах влади країн Європейського Союзу, викладанням окремих дисциплін іноземною мовою. |
C | Працевлаштування та подальше навчання | |
1. | Здатність до праце-влаштування | Наукова та викладацька діяльність у сфері управління. Наукова, адміністративна та управлінська діяльність в закладах науки, освіти, в органах влади усіх рівнів. Перелік посад визначається за Класифікатором професій ДК 003:2010 за кодами: 1110, 1120,1141, 1142, 1143, 1210, 1229, 1231, 1232, 1234, 1238, 131, 1474, 1475, 1479, 1493, 1496, 2310, 2359, 2412, 2419, 2433, 2443, 2447, іншими кодами, а також замовниками випускників. |
2. | Продовження освіти | Навчання впродовж життя для розвитку і самовдосконалення в науковій та професійній сферах діяльності, а також в інших споріднених галузях наукових знань: – підготовка на 9-ому кваліфікаційному рівню Національної рамки кваліфікацій в галузі соціальних та поведінкових наук; – навчання на 8-ому кваліфікаційному рівні Національної рамки кваліфікацій в споріднених спеціальностях; – освітні програми, дослідницькі гранти та стипендії, що містять додаткові наукові та освітні компоненти. |
D | Стиль викладання та навчання | |
1. | Підходи до викладання та навчання | Основними підходами до викладання та навчання аспірантів є: – самостійна робота з джерелами інформації у бібліотеці Інституту та у наукових бібліотеках України; – використання дистанційних курсів навчання та електронних ресурсів за допомогою мережі Інтернет; – індивідуальні консультації фахівців Інституту; – залучення до співпраці із зарубіжними партнерами Інституту (стажування, участь у науково-комунікативних заходах, лекції)*; – залучення до консультування аспірантів провідних фахівців профільної галузі; – інформаційна підтримка участі аспірантів в конкурсах на отримання наукових стипендій і грантів; – апробація результатів наукових досліджень в ході проведення науково-комунікативних заходів Інституту та на базі органів публічної влади: конференції, виїзні семінари, круглі столи, тренінги; – активна робота аспірантів у складі проектних команд при виконанні держбюджетних та госпдоговірних тем, участь у розробці звітних матеріалів, реєстраційних та облікових документів, оформленні патентів та авторських свідоцтв. |
2. | Система оцінювання | Система оцінювання знань освітньої програми передбачає здійснення поточного та підсумкового контролю. Поточний контроль проводиться у формі тестів, роботи на практичних заняттях, виступів на семінарах та конференціях, підготовки наукових звітів. Підсумковий контроль передбачає диференційований залік або іспит. Аспірант вважається допущеним до підсумкового контролю з дисциплін освітньо-наукової програми, якщо він виконав всі види робіт, передбачені навчальним планом з цієї дисципліни. |
E | Програмні компетентності | |
1. | Загальні | 1.1. Здатність організувати власне наукове дослідження, використовуючи сучасну методологію дослідницької роботи. 1.2. Здатність визначати, отримати доступ, аналізувати та поєднувати інформацію з різних джерел, документів для дослідження відповідних проблем публічного управління. 1.3. Глибокі обґрунтовані знання методології викладання у вищій школі та здатність їх використання у навчальному процесі. 1.4. Здатність представлення результатів власного наукового дослідження рідною та іноземною мовами. 1.5. Здатність ефективно висвітлювати, поширювати та передавати результати досліджень. 1.6. Спроможність запобігати порушенню загальних моральних принципів наукової діяльності у процесі здійснення досліджень 1.7. Науково-експертна компетентність в сфері соціального, культурного та гуманітарного розвитку. 1.8. Комунікативні навички читання з управлінської тематики на фаховому рівні – вміння розуміти тексти за управлінськими темами та науковим стилем; вміння читати, анотувати і реферувати іншомовну спеціальну фахову літературу. |
2. | Фахові | 2.1. Комплексне розуміння основних теорій та принципів розвитку публічного управління та адміністрування. 2.2. Глибокі обґрунтовані знання про публічну сферу, її роль і розвиток у суспільстві; здатність відстежувати та аналізувати дослідження у даній сфері. 2.3. Здатність критично аналізувати закордонний досвід реформування публічного управління. 2.4. Спроможність порівняти існуючі моделі регіонального управління та побудувати концептуальну модель регіональної політики на основі синтезу зарубіжного досвіду та наявних можливостей. 2.5. Розуміти сутність, принципи та інструменти забезпечення сталого розвитку регіонів та вміти розробляти пропозиції щодо забезпечення ефективного використання енергетичних, матеріальних, природних та інших ресурсів регіону. 2.6. Здатність організації і управління проектами в публічній сфері. 2.7. Здатність створення нових системо утворюючих знань та технологій у сфері управління персоналом органів публічної влади, які необхідні для вирішення важливої наукової або прикладної проблеми, що має загальнонаціональне значення. 2.8. Розуміти процеси, що відбуваються у публічній сфері в контексті маркетингової теорії; оцінювати організаційне середовище, як внутрішнє, так зовнішнє, у тому числі культурне, політичне та інституціональне. 2.9. Застосовувати методи оцінювання державних, регіональних та місцевих програм та прогнозування розвитку на національному, регіональному та місцевому рівнях . 2.10. Розуміння та здатність застосовувати на практиці результати дослідницької, інноваційної діяльності. |
F | Програмні результати | |
1. Здатність концептуалізувати, розробляти та впроваджувати результати наукового дослідження для генерації нових знань. 2. Здатність створювати та обґрунтовувати нові знання шляхом проведення дослідження, розширювати передові напрями розвитку теорії та практики публічного управління, публікувати результати досліджень у провідних міжнародних виданнях. 3. Спілкування та здатність ефективно представляти дослідницькі ідеї в усній та письмових формах перед фаховою і не фаховою аудиторією. 4. Відповідно використовувати інформаційні технології для менеджменту базами даних, запису та презентації матеріалу. 5. Підготовка проектних пропозицій з проблем публічної сфери, що включають планування, розподіл та моніторинг заходів з визначенням інструментів, ресурсів для розвитку проекту, його впровадження та оцінювання. 6. Застосування європейського досвіду врядування у публічній сфері. 7. Демонструвати детальне розуміння використовуваних методик та технологій наукового дослідження 8. Аналізувати поточні навчальні потреби, пов’язані з дослідженням та з розвитком загальних компетентностей; брати участь у відповідній навчальній діяльності 9. Демонструвати систематичне сприйняття та розуміння системи знань з теорії та практики публічного управління та здатність їх використовувати у вирішенні непередбачених задач 10. Розробляти пропозиції (проекти) до регіональних і галузевих програм соціально-економічного розвитку, цільових перспективних програм та комплекси заходів, спрямованих на підвищення ефективності соціально-економічного розвитку на основі методології системного аналізу, виходячи із ресурсного забезпечення та механізмів впровадження державно-управлінських рішень. 11. Успішне засвоєння знань специфіки аналізу, обробки та інтерпретації інформації в процесі інформаційно-аналітичної діяльності у професійній, науковій та науково-освітній сферах. 12. Успішно захистити дисертаційне дослідження. | ||
G | Напрями наукових досліджень | |
Закономірності, особливості, тенденції й основні чинники розвитку публічного управління та адміністрування. Доктрини, концепції, теорії публічного управління та адміністрування, світові тенденції їх розвитку та порівняльний аналіз. Публічне управління як система; методи дослідження, типологія систем публічного управління, їх моделювання й оптимізація; національні традиції та вітчизняний досвід розбудови системи публічного управління та адміністрування. Сучасні моделі (теорії, концепції) підвищення ефективності публічного адміністрування Взаємовідносини держави та суспільства, державної влади з політичними партіями, об’єднаннями громадян, неурядовими організаціями. Публічне управління як теорія і практична діяльність щодо узгодження груп інтересів, формування органів влади. Вдосконалення системи державного стратегічного планування та прогнозування з метою виявлення і запобігання виникненню кризових ситуацій. Теоретико-методологічні засади формування ефективної системи забезпечення національної безпеки і оборони. Забезпечення ефективної координації діяльності органів виконавчої влади щодо забезпечення дотримання прав і свобод внутрішньо переміщених осіб. Підвищення ефективності роботи антикорупційних підрозділів, створених в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, та вдосконалення механізму антикорупційної експертизи проектів нормативно-правових актів. Децентралізація та реформа публічної адміністрації. Теоретичні підходи до вдосконалення організаційно-правового механізму комунікативної діяльності місцевих органів влади. Концептуальні засади реформування місцевого самоврядування та територіальної організації влади в Україні. Запровадження нових принципів та механізмів служби в органах місцевого самоврядування на основі європейських принципів публічної служби. Побудова ефективної системи центральних органів виконавчої влади з метою усунення функціональних конфліктів чи дублювання повноважень. Впровадження повноцінного електронного урядування, врегулювання адміністративних процедур. Запровадження сучасних інструментів управління персоналом у системі державної служби, реформування системи професійного навчання державних службовців. Нормативно-правове забезпечення державної служби та служби в органах місцевого самоврядування в країнах Європейського Союзу: досвід для України. Підвищення ефективності управління державними інвестиційними видатками: відбір інвестиційних проектів на конкурсній основі, надання пріоритету проектам із спільним фінансуванням, зокрема з міжнародними партнерами. Розвиток високотехнологічних виробництв, індустріальної та інноваційної інфраструктури, запровадження механізмів комерціалізації результатів наукових робіт і трансферу технологій з метою розвитку національних наукових центрів. |
ІІ – Обсяг кредитів ЕКТС, необхідний для здобуття відповідного ступеня вищої освіти
Обсяг освітньо-професійної програми – 60 ЕКТС Загальна складова – 21 ЕКТС Освітня складова – 43 ЕКТСКод дисципліни | Назва дисципліни, модуля, теми | Обсяг | |
кредитів | годин | ||
ПП | 1. Цикл професійної підготовки (освітньо-наукова підготовка з теоретико-прикладних засад та проблем розвитку публічного управління та адміністрування). | 21 | 630 |
ПП 01 | Концептуальні засади розвитку публічного управління та адміністрування | 4 | 120 |
ПП 02 | Теоретико-прикладні засади й актуальні проблеми розвитку регіонального управління | 4 | 120 |
ПП 03 | Теоретико-прикладні засади й актуальні проблеми розвитку місцевого самоврядування | 4 | 120 |
ПП 04 | Теоретико-прикладні засади й актуальні проблеми розвитку служби в органах публічного управління | 5 | 150 |
ПП 05 | Соціальні трансформації та інноваційний розвиток суспільства | 4 | 120 |
ЗП | 2. Цикл загальної підготовки | 22 | 660 |
ЗП 2.1. | 2.1 Освітньо-наукова підготовка з формування загальнонаукового (філософського) світогляду та професійної культури дослідника | 6 | 180 |
ЗП.2.1.1 | Філософські та соціокультурні засади наукової діяльності | 3 | 90 |
ЗП.2.1.2 | Етика та світоглядні засади наукової діяльності | 3 | 90 |
ЗП 2.2. | 2.2 Освітньо-наукова підготовка з основних видів і способів забезпечення діяльності дослідника | 8 | 240 |
ЗП.2.2.1 | Методологічне забезпечення досліджень публічного управління та адміністрування | 4 | 120 |
ЗП.2.2.2 | Методологічне забезпечення освітньої діяльності | 4 | 120 |
ЗП 2.3. | 2.3 Мовна компетентність дослідника | 8 | 240 |
ЗП.2.3.1 | Мистецтво комунікації та презентації наукових результатів іноземною мовою | 4 | 120 |
ЗП.2.3.2 | Іноземна мова в професійній діяльності дослідника публічного управління та адміністрування | 4 | 120 |
ВВ | 3. Цикл дисциплін вільного вибору*** | 15 | 450 |
ВВ 01 | Управління проектами в публічній сфері | 3 | 90 |
ВВ 02 | Моніторинг та оцінювання в регіональному управлінні | 4 | 120 |
ВВ 03 | Механізми забезпечення національної безпеки | 5 | 150 |
ВВ 04 | Економічна інтеграція та сталий розвиток в умовах глобалізації | 5 | 150 |
ВВ 05 | Міжрівневі відносини у публічному управлінні: закордонний та вітчизняний досвід | 5 | 150 |
ВВ 06 | Концептуальні засади електронного врядування | 4 | 120 |
ВВ 07 | Політичний аналіз та інформаційно-аналітична складова публічного адміністрування | 4 | 120 |
ВВ 08 | ВВ 08 Законотворчий процес і нормотворча діяльність органів публічної влади | 4 | 120 |
ВВ 09 | Демократія участі та комунікації в місцевому самоврядуванні | 4 | 120 |
ВВ 10 | Маркетингові системи та підходи в розвитку територій | 4 | 120 |
ІІІ – Перелік компетентності доктора філософії за результатами опанування нормативних дисциплін програми підготовки докторів філософії зі спеціальності 074 “Публічне управління та адміністрування” (додаток 1).
ІV – Нормативний зміст підготовки докторів філософії зі спеціальності 074 “Публічне управління та адміністрування” (додаток 2).
Гарант освітньої програми / керівник проектної групи – Дзюндзюк В.Б., доктор наук з державного управління, професор.
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
Другого рівня вищої освіти
Спеціальність 281 Публічне управління та адміністрування
Галузь знань 28 Публічне управління та адміністрування
Кваліфікація: магістр
[ Докладніше ]
Програму розроблено проектною групою випускової кафедри державного управління Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України відповідно до Закону України «Про вищу освіту» на підставі Національної рамки кваліфікацій та з урахуванням стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування».
Програму розглянуто:
на засіданні Науково-методичної ради ХарРІ НАДУ (протокол від 25 червня 2018 року № 4);
на засіданні Вченої Ради ХарРІ НАДУ (рішення від 23.07.2018 року № 260 / 6-7).
Мета освітньої програми:
Забезпечити розвиток компетентностей у здобувачів вищої освіти, необхідних для успішного розв’язання комплексних проблем в галузі публічного управління та адміністрування або дослідницько-інноваційної діяльності, шляхом формування динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей.
Повна назва вищого навчального закладу | Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України |
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації | Другий рівень вищої освіти. Кваліфікація – магістр |
Офіційна назва освітньої програми | Публічне управління та адміністрування |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом магістра, одиничний, 90 кредитів ЄКТС, термін навчання – 16 місяців |
Наявність акредитації | Сертифікат про акредитацію НД №2193314 до 1 липня 2022 р. |
Цикл/рівень | НРК України – 8 рівень, FQ-EHEA – другий цикл, ЕQF-LLL – 7 рівень |
Передумови | Наявність ступеня бакалавра, магістра (освітньо-кваліфікаційного рівня спеціаліста) |
Мова(и) викладання | Українська |
Термін дії освітньої програми | До 1 липня 2022 року |
Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми | http://www.kbuapa.kharkov.ua/ |
ПЕРЕЛІК КОМПОНЕНТ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ
Обов’язкові компоненти:
- ОК 1.Публічна політика
- ОК 2.Глобалізація та політика національної безпеки
- ОК 3.Управління змінами
- ОК 4.Економічне врядування та публічні фінанси
- ОК 5.Регіональне управління та місцеве самоврядування
- ОК 6.Право в публічному управлінні
- ОК 7.Інституціональне забезпечення публічної влади
- ОК 8.Стратегічне управління
- ОК 9.Соціальна та гуманітарна політика
- ОК 10.Інформаційна політика та цифрові технології
- ОК 11.Парламентаризм
- ОК 12.Управління персоналом в публічній службі
- ОК 13.Практика: навчальна (тренінги); службова (стажування в органах публічної влади)
- ОК 14.Кваліфікаційна робота
- ОК 15.Атестація (захист кваліфікаційної роботи; комплексний екзамен)
Вибіркові компоненти:
- ВК. 1.Європейська інтеграція
- Європейська інтеграція та міжнародна співпраця України
- Організаційно-правові засади формування та реалізації політики європейської інтеграції
- Механізми управління та адміністрування спільними політиками ЄС
- Механізми функціонування правової та інституційної системи ЄС
- Організаційно-правові засади імплементації Угоди про Асоціацію
- ВК. 2.Управління органами публічної влади
- Сучасні концепції публічного управління
- Управління проектами в публічній сфері
- Організація діяльності органів публічної влади
- Комунікації в публічному управлінні
- Прийняття і реалізація управлінських рішень
- ВК. 3.Управління у сфері охорони здоров’я
- Публічне управління охороною здоров’я
- Політика у сфері охорони здоров’я
- Стратегічне управління в охороні здоров’я
- Економічні засади державного регулювання охорони здоров’я
- Управління охороною громадського здоров’я
- ВК. 4.Місцеве самоврядування
- Децентралізація та розвиток місцевого самоврядування
- Демократія участі та комунікації в місцевому самоврядуванні
- Місцевий економічний розвиток
- Планування розвитку територіальної громади
- Співробітництво територіальних громад
- ВК. 5.Управління регіональним розвитком
- Методологія регіонального управління
- Ресурсний та економічний потенціал регіону
- Стратегічне планування сталого розвитку регіону
- Фінансове забезпечення регіонального розвитку
- Маркетинг територій та інноваційні технології
- ВК. 6.Електронне урядування
- Концептуальні засади електронного урядування
- Архітектура та інформаційно-технологічна інфраструктура електронного урядування
- Електронна взаємодія органів публічної влади
- Цифрова економіка та належне врядування
- Електронна установа
- ВК. 7.Інформаційно-комунікативна діяльність в публічному управлінні
- Інформаційно-аналітичне забезпечення комунікативної діяльності
- Стратегічні комунікації
- Комунікативні технології в публічному управлінні
- Кризові комунікації
- Інформаційні війни
- ВК. 8.Публічне управління в економічній сфері
- Економічна теорія суспільного вибору та економічний аналіз державної політики
- Управління проектами в економічній сфері
- Бюджетно-податкове регулювання
- Макроекономічна політика та аналіз її ефективності
- Монетарна політика і регулювання банківської та біржової діяльності
- ВК. 9.Управління персоналом в органах публічної влади
- Кадрова та антикорупційна політика в системі публічної служби
- Управління персоналом та кадрова робота в органах публічної влади
- Результативність і ефективність публічної служби і адміністрування
- Лідерство та управління розвитком персоналу в системі публічної служби
- Етика та ділова комунікація на публічній службі
- ВК. 10.Правове забезпечення діяльності органів публічної влади
- Державна антикорупційна політика та протидія корупції на публічній службі
- Нормотворчість та правозастосування
- Адаптація законодавства України до законодавства ЄС
- Правове регулювання праці та соціального захисту
- Правове регулювання фінансових відносин
- ВК. 11.Політичні інститути та процеси
- Демократичне врядування: теорія і практика
- Інституціональні особливості та технології сучасних політичних процесів
- Громадські об’єднання і політичні партії як суб’єкти політичного процесу
- Політичний менеджмент і маркетинг
- Політична психологія та іміджологія
- ВК. 12.Публічна політика у сфері соціального і гуманітарного розвитку
- Загальнонаціональні пріоритети та регіональні особливості гуманітарного розвитку України
- Новітні стратегії зайнятості та ринку праці
- Управління змінами: реалізація освітніх реформ та інновацій
- Управління якістю освіти та освітньої діяльності
- Публічна політика доходів і соціального захисту населення
- ВК. 13.Іноземна мова (англійська, німецька, французька)
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА
Першого рівня вищої освіти
Спеціальність 281 Публічне управління та
адміністрування
Галузь знань 28 Публічне управління та адміністрування
Кваліфікація: бакалавр
[ Докладніше ]
Програму розроблено провідними викладачами випускової кафедри державного управління Харківського регіонального інституту державного управління Національної академії державного управління при Президентові України та Німецько-української школи управління Берлінської вищої школи економіки і права відповідно до Закону України «Про вищу освіту» на підставі Національної рамки кваліфікацій та з урахуванням стандарту вищої освіти за спеціальністю 281 «Публічне управління та адміністрування».
Мета освітньої програми.
Забезпечити розвиток компетентностей у здобувачів першого рівня вищої освіти, необхідних для успішного виконання комплексних завдань в галузі публічного управління та адміністрування шляхом формування динамічної комбінації знань, умінь, навичок, способів мислення, поглядів, цінностей, інших особистих якостей.
Повна назва вищого навчального закладу | Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України |
Ступінь вищої освіти та назва кваліфікації | Перший рівень вищої освіти. Кваліфікація – бакалавр |
Офіційна назва освітньої програми | Публічне управління та адміністрування |
Тип диплому та обсяг освітньої програми | Диплом бакалавра, одиничний, 240 кредитів ЄКТС, термін навчання – 3 роки 10 місяців |
Наявність акредитації | Сертифікат про акредитацію: серія НД № 21836654 від 27.06.2017 (дійсний до 1 липня 2025 р. |
Передумови | Наявність повної середньої освіти або освітньо-кваліфікаційного рівня «молодший спеціаліст» |
Мова(и) викладання | Українська |
Термін дії освітньої програми | До 1 липня 2025 року |
Інтернет-адреса постійного розміщення опису освітньої програми | http://www.kbuapa.kharkov.ua/ |
1. НОРМАТИВНІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ (ОБОВ’ЯЗКОВІ)
1.1. Цикл загальної підготовки
Дисципліни гуманітарної підготовки
-
• Філософія
- Філософія
- Соціальна філософія
-
• Історія України, української культури та державотворення
- Історія України
- Історія української культури
- Державотворення в Україні
-
• Українcька мова та ділове спілкування
- Українська мова
- Риторика та ділове спілкування
- • Іноземна мова (за професійним спрямуванням)
-
• Основи суспільних наук
- Соціологія
- Публічна сфера та розвиток суспільства
-
• Основи політичних наук
- Політологія
- Основи парламентаризму
Дисципліни фундаментальної, природничо-наукової та загальноекономічної підготовки
-
• Вища та прикладна математика
- Вища математика
- Теорія ймовірностей
- Основи математичного моделювання
-
• Інформаційні технології і та електронний документообіг
- Інформаційні системи і технології
- Електронний документообіг
-
• Статистика і методи досліджень
- Статистика
- Теорія систем і системний аналіз
- Якісні і кількісні методи досліджень
-
• Основи економіки
- Основи економічної теорії
- Макроекономіка
- Мікроекономіка
- Економіка підприємств публічної сфери
1.2. Цикл професійної та практичної підготовки
- • Вступ до спеціальності
-
• Публічне та приватне право
- Основи права
- Конституційне право
- Адміністративне право
- Цивільне право
- Трудове право
- Фінансове право
- Господарське право
-
• Теорія організації
- Основи теорії організації
- Організаційні зміни
- Організаційна поведінка
- Гендерні аспекти в організації
-
• Публічний менеджмент
- Основи менеджменту
- Інституційні засади публічного управління
- Новий публічний менеджмент
-
• Теорія та практика публічного адміністрування
- Теорія публічного адміністрування
- Публічне адміністрування в країнах ЄС
-
• Основи публічних фінансів та бюджетування
- Основи публічних фінансів
- Державний та місцеві бюджети
- Бюджетування в публічних організаціях
-
• Психологія та управління конфліктами
- Психологія
- Соціальна психологія
- Управління конфліктами
-
• Місцеве самоврядування
- Правові і організаційні основи місцевого управління
- Самоврядні інституції
-
• Децентралізація і регіональний розвиток
- Децентралізація влади
- Управління регіональним розвитком
- Європейська регіональна політика
-
• Безпека життєдіяльності та основи охорони праці
- Безпека життєдіяльності
- Основи охорони праці
- Екологія
- • Нормативно-правові засади публічної служби
-
• Проектний менеджмент
- Основи проектного менеджмента
- Проектування в публічних організаціях
- Курсова робота
2. ВИБІРКОВІ НАВЧАЛЬНІ ДИСЦИПЛІНИ
2.1. Цикл загальної підготовки
Дисципліни гуманітарної підготовки
(студент обирає 3 дисципліни (по одній з кожної пари))
-
• Основи наукових досліджень
- Логіка
- Основи наукових досліджень
-
• Організація та методи наукових досліджень
- Організація наукових досліджень
- Методи наукових досліджень
-
• Ділова українська мова
- Ділова українська мова
- Документознавство та діловодство
-
• Практичний курс української мови
- Норми української мови
- Редагування тексту
- • Ділова іноземна мова
- • Іноземна мова в публічному управлінні (поглиблений курс)
2.2. Цикл професійної та практичної підготовки
(студент обирає 5 дисциплін (по одній з кожної пари) та 1 блок дисциплін)
-
• Професійна кар’єра і управління персоналом
- Професійна кар’єра та лідерство в публічній службі
- Управління персоналом публічних організацій
- • Управління персоналом та розвиток організації
- • Управлінські рішення
- • Інноваційні технології прийняття управлінських рішень
- • Стратегічне управління
- • Адміністрування в соціальній сфері
- • Антикризове управління
- • Управління ризиками
-
• Європейська інтеграція і національна безпека
- Європейська інтеграція
- Національна безпека
- • Європейські спільні політики
Блок «ПУБЛІЧНЕ АДМІНІСТРУВАННЯ»
- • Технології в публічному управлінні
- • Міжнародні відносини та право в країнах ЄС
- • Електронне врядування
- • Соціально-трудові відносини та ринок праці
- • Управління якістю в публічних організаціях
- • Зв’язки з громадськістю
Блок «ПУБЛІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ»
- • Інвестиційний та інноваційний менеджмент
- • Технології надання адміністративних послуг
- • Інформаційні системи і технології в публічному управлінні
- • Контроль у публічних інституціях
- • Управління діяльністю в неурядових організаціях
- • Комунікації в публічній сфері
3. ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА
- • Ознайомча практика (І курс – 1 тиждень)
- • Ознайомча практика (ІІ курс – 1 тиждень)
- • Практика за фахом (ІІ курс – 2 тижні)
- • Практика за фахом (ІІІ курс – 2 тижні)
- • Переддипломна практика /стажування/ (IV курс – 20 тижнів)
4. ДЕРЖАВНА АТЕСТАЦІЯ
4.1. Комплексний державний екзамен з дисциплін
- • Публічний менеджмент
- • Теорія та практика публічного адміністрування
- • Місцеве самоврядування